Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Otevírání třetího oka podle Teal Scott

Sledovat tuhle krásku a občas vyzkoušet její praktické rady, mě stáleještě baví. V posledních dnech si zkouším otevřít třetí oko. Přiznávám, ženevím,  k čemu mi to v životě bude. Přesto se držím tohoto videjka ainstrukcí v něm:

 

  Po dýchání, uvolňování a všech těch rozvibrovávacích zvucích mě skutečně lehce brní ruce a nohy a bolí hlava. Brnění znám z jógy a pěti Tibeťanů, ze zpívání manter, bolení hlavy znám taky odjinud:-) Asi není dobré cvičit to při opalování na plném slunci… Ale podařilo se mi rozbolet hlavu i pod větrákem ve stínu. Super! První úspěch;-)

Podle diagnózy Teal z konce videa jsem hlavně vizuální typ a částečně taky duchovní.  Při různých meditacích a podobných aktivitách mi vyvstávají obrazy a podobenství, které pak interpretuji, a do toho nebo nezávisle mě napadají myšlenky, někdy se vynořují věty. Mezi moje nejoblíbenější patří meditace Sanayi Roman ve zprostředkování Květy Kolouchové (více info zde http://www.pracenasobe.cz/stat-se-sluzebnikem-svetla/). Tohle sjíždím dost často, takže mám utvořené měřítko a při jeho vědomí zvědavě očekávám vjemy z otevírání třetího oka…

 

Od začátku jsou barvitější a ohraničenější než Květiny (alias Sanayiny) meditace, vlastně mi to Květu tak utlumilo, že při jejích meditacích, poslouchaných z nahrávek, bezpečně po několika minutách usínám. První den cvičení podle Teal vidím louku s jezírkem, v dáli velký starý dům a asi sebe, jak se povaluju na louce s 6 letou holčičkou a urostlou fenou zlatého retrívra. Je to výjev z budoucnosti, někde ve Švýcarsku. Vyděsím se, že žádné další malé dítě nechci, ale asi je to moje vnučka. Tak jo:-) S fenkou se máme moc rády, ležíme v objetí. Asi žiju se svou dcerou Eliškou, která je teď 10, to jsem moc ráda. Přichází dospělá žena, Eliška, a jdeme do domu. Vstupuji do svého pokoje v přízemí, je stinný s výhledem do parku, je v něm nějaká dnes neznámá léčivá technologie, kterou používám. V tomhle domě a pokoji dožiju v požehnaném věku. Říkám si: „Klidně.“  Když se dost nasytím výjevem, kladu nesouvisející praktické otázky, které se týkají mé finanční a profesní budoucnosti. Dostávám celkem konkrétní odpovědi, názvy bank, termíny. Beru to jako pojistku, čas ukáže, byla-li to pravda.

Druhý den se mi promítá hezký a poněkud fantaskní výjev u moře s delfíny o mé bližší budoucnosti tak za 4 roky. Bylo by to krásné - říkám teď - v procesu to nekomentuji, což se mi někdy daří velmi těžko, ale když Teal říká, že nemáme nic soudit… V závěrečné sérii praktických otázek se zajímám, co měla znamenat jedna moje epizodka s jistým mužem. Dostávám asi takovou odpověď, provázenou kroucením hlavy a shovívavým smíchem nezřetelného vyššího průvodce, moudrého starce: „Hanko, nech už toho, vůbec nic tam pro tebe není. To je konečná!“ A mám se soustředit na své věci, na svůj život. Hmm, tak tohle je mnohem rozumnější odpověď, než byla ta moje otázka (říkám teď:-). A taky si máme s Eliškou zajet na výlet do Blanska, bude se nám to líbit. – „Co budeme ksakru dělat v Blansku??!“ neudržím se a ptám se přímo v tom procesu.

Třetí den sleduju svoji krásnou, harmonickou minulost. Sluním se na mořském břehu, náhle je u mě hezký mladík, důrazně doporučuje, abych se oblékla, že by mě mohli sebrat vojáci. Je to asi 400 let př. Kristem, Thrácie. Oba odjíždíme na koních, já mám bělouše a světlý, jemný, vlající antický hábit. Ten mladík je moje láska a můj muž Théseus. Následují všelijaké milostné výjevy z našeho domova či spíš z přírody u něj. Jsem šťastná, naplněná, hýčkaná, milovaná žena. Do erotického výjevu u moře lezou mořské panny, prý jsem byla jednou z nich… To už mi připadá trochu moc. Ptám se, proč se mi to všechno ukazuje. Jak to souvisí se mnou tady a teď? Théseus říká: „Vzpomeň si, že dříve už jsi všechno měla, co jsi potřebovala, a byla jsi šťastná.“ Ovládala jsem různá umění, hrála na lyru, uměla léčit (obrázek zásuvky v našem domě naplněné vrchovatě křišťálem a jinými polodrahokamy), znala byliny, léčivé pokrmy, vědění, hovořila s filosofy, kteří byli našimi pravidelnými hosty. Zkrátka měla jsem a věděla vše (To teď jsem se dvěma tituly poněkud nedovzdělaná). Stačí si jen vzpomenout. To se mi moc líbí. Je to Pravda, brnká mi to na nějaké hluboce uložené strunky, které toužím rozeznít – říkám teď. A: děkuju.  Hned jsem na to v procesu navázala a namítla: „Jenže jak v této době žít a být opravdovou a svobodnou ženou, jak nezhrubět, když se žádají výkony a je nutný výdělek…?  - „Hanko, teď jsi v ulítlé době, teď to jde fakt blbě. Za tvého života začnou nějaké změny, ale…“ Nemám to řešit. Řešení to má pro mě individuální, ale systémové a kolektivní nemá prý cenu teď hledat.  A zase nějaké finanční rady a předpovědi s nepravděpodobnými čísly. A vnucují mi furt to Blansko…

Další den jsem v sobě vygenerovala pochyby o praktickém dopadu a smyslu sledování budoucích a minulých výjevů. Výsledkem bylo, že se mi promítlo pracovní prostředí v době asi za tři čtvrtě roku, kde probíhaly nějaké typické akce, a moje celkem úspěšná prezentace. Uvědomuju si, že mě to vlastně nezajímá a po chvíli se sunu do své nějaké dávnější, snad atlantské minulosti. Souvislost je opět takové, že by bylo dobré oživit v sobě nyní své dřívější schopnosti. Pak výjev mozaikovatí a přechází rychle pár obrazů o mé úžasné budoucnosti. Spojnice se současností je taková, že mám být v pohybu a cvičit schopnosti, které mám, i když to viditelně s tou budoucností přímo nesouvisí. Spolu s roztříštěním těch dějů vnímám, že už mě ty obrazy tolik nezajímají. Zkouším tedy praktičtější sebeléčení. Ukazuje se mi kolem kyčlí, boků a hýždí omotaný černý šlahoun, dávám ho tedy pryč, nepátrám blíže, co to bylo. Nedostávám žádné zvláštní rady, jak pečovat o tělo, jen se mám držet těch starých a toho, co dělám.

Sleduju, jak mě postupně opouští zvědavost a jak mě stále méně láká pozorovat exotické výjevy, dokonce ani detaily vlastní budoucnosti nechci znát. Co nemá přímou spojitost se mnou tady a teď a není ukazatelem nejbližšího možného a nejlepšího kroku, který můžu udělat, je pro mě stále méně důležité a přitažlivé. Nejvíc se mě dotkla moudra, která ulevila mému aktuálnímu napětí (nemám zbytečně řešit proběhlé situace s lidmi, mám se zaměřit na to, co chci a co mám dělat já) nebo mě pomáhala se zorientovat (Stačí se jen rozpomenout.). Mírou všech věcí je člověk;-) Třeba se toho nakonec přesytím a třetí oko zavřu. A třeba najdu, k čemu může být channeling (otvírání třetího oka chápu jako průpravu k němu a jeho počátky) dobrý a podělím se o to. Jestli už to někdo víte nebo chcete sdílet své zkušenosti, ráda si to přečtu:-)

 

Autor: Hana Borovská | čtvrtek 8.8.2013 18:47 | karma článku: 14,97 | přečteno: 3401x
  • Další články autora

Hana Borovská

Ta socha je kýč! aneb Tanečky kolem Anny Chromy

Moc se mi líbí sousoší Čeští muzikanti od Anny Chromy na pražském Senovážném náměstí. Pražákům ho závidím a pravidelně se jím jezdím kochat. Naposledy k tomu kochání ale přibylo i kroucení hlavou.

28.8.2017 v 22:51 | Karma: 31,35 | Přečteno: 1658x | Diskuse| Společnost

Hana Borovská

Jak jsem držela svůj první třídenní půst. Díl 3.

Na konci července na mě dolehl splín. Zdálo se mi, že mě nikdo nemá rád a že je to nespravedlivé. Nic mě nebavilo, dokonce mi nechutnalo jíst. A to je u mě už co říct! Tak jsem se rozhodla, že toho využiju a budu držet půst.

8.8.2017 v 12:28 | Karma: 18,18 | Přečteno: 3691x | Diskuse| Společnost

Hana Borovská

Jak jsem držela svůj první třídenní půst. Díl 2.

Na konci července na mě dolehl splín. Zdálo se mi, že mě nikdo nemá rád a že je to nespravedlivé. Nic mě nebavilo, dokonce mi nechutnalo jíst. A to je u mě už co říct! Tak jsem se rozhodla, že toho využiju a budu držet půst.

7.8.2017 v 12:27 | Karma: 16,51 | Přečteno: 1286x | Diskuse| Společnost

Hana Borovská

Jak jsem držela svůj první třídenní půst. Díl 1.

Na konci července na mě dolehl splín. Zdálo se mi, že mě nikdo nemá rád a že je to nespravedlivé. Nic mě nebavilo, dokonce mi nechutnalo jíst. A to je u mě už co říct!

6.8.2017 v 20:46 | Karma: 19,56 | Přečteno: 1954x | Diskuse| Společnost

Hana Borovská

Iva Radulayová a její videa o partnerských vztazích. Recenze

Videa Ivy Radulayové jsou pořád o tomtéž – o partnerských vztazích v dnešní době. Nebo ještě přesněji: ta poslední jsou hlavně o jejich krizi a zahnívání.

5.4.2017 v 12:50 | Karma: 16,29 | Přečteno: 3858x | Diskuse| Společnost

Hana Borovská

Kurz asertivního jednání Jany Brzkovské a Jiřího Salveta. Recenze

Není nejspíš úplně ideální hlásit se na kurz asertivity, když nemám ujasněné, jestli se chci zcela vážně a bez výhrad oddat jejímu nacvičování.

27.6.2016 v 13:11 | Karma: 14,18 | Přečteno: 1189x | Diskuse| Společnost

Hana Borovská

Jak se mi dařilo v Akademii návyků Pavla Říhy?

Se zaváděním nových návyků a jejich dodržováním mám své zkušenosti. Asi rok jsem denně cvičila Jógu v denním životě a projela jsem 11 kol Kouzla Rhondy Byrne.

4.4.2016 v 14:13 | Karma: 13,28 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Recenze online kurzu Pavla Říhy Akademie návyků

Na videa Pavla Říhy jsem narazila před několika lety, v době kdy infopodnikání v Čechách a na Moravě rozkvetlo do bujných výhonků produktů Davida Kirše, Jiřího Vokáče Čmolíka a mnoha roztodivných aktivit jejich kurzistů.

18.3.2016 v 12:31 | Karma: 20,29 | Přečteno: 5473x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Recenze na přednášku Artha Wittemanna Logika lásky

Terapeut Artho Wittemann ve své práci originálním způsobem rozvíjí koncept, který vysvětluje náš emocionální život pomocí vztahů mezi vnitřními bytostmi. V přednášce, která byla součástí kurzu v centru Maitrea, ukazuje,

2.3.2016 v 11:59 | Karma: 13,74 | Přečteno: 814x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Recenze na studio Mishayoga Michaely Klímové

Kdo by to byl řekl, že si můžu vypěstovat závislost na cvičení? Stalo se mi to se studiem jógy online Michaely Klímové, s Mishayogou.

8.2.2016 v 12:03 | Karma: 16,90 | Přečteno: 1881x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Emil Páleš a jeho angelologie. Recenze

Není to krásné být doktorem přírodních věd a k tomu odborníkem na anděly? Možná že ano, ale potom se člověk nevyhnutelně stane i držitelem Bludného balvanu českého klubu skeptiků Sisyfos. 

16.2.2015 v 23:15 | Karma: 17,30 | Přečteno: 5414x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Recenze na Kouzlo od Rhondy Byrne

Rhonda Byrne nechce nic menšího než pomoci miliardám lidí žít šťastně. Stěží existuje strmější a ambicióznější nabídka než ta, kterou nám ve svých knihách Tajemství, Moc nebo Kouzlo předkládá. Přesto dýchá ze všech těch návodů na superpozitivní new age život něco úctyhodného. Možná fortelně a vědomě vystavěný pozitivní záměr.

10.2.2015 v 16:16 | Karma: 17,44 | Přečteno: 2664x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Ivo Toman, Debordelizace hlavy. Recenze

Tak nějak samozřejmě se dnes předpokládá, že všichni toužíme po úspěchu. Nechápu, proč. Počítá s tím i Ivo Toman a chrlí jednu motivační knihu za druhou. Když zrovna nechrlí, tak přednáší nebo školí. Z jakých ingrediencí je složen

30.10.2014 v 0:02 | Karma: 23,73 | Přečteno: 4623x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Věra Keilová, Marcelka z hor. Recenze.

Nevíte, co se sebou a se životem? Sedněte na židličku, podejte ruce Marcelce, koukněte jí do očí a – stanete se na chvíli vědomými. A kde jsou teď vaše chmury? A co je tu teď k řešení? – Nic tu není k řešení. A není, kdo by řešil.

13.10.2014 v 21:44 | Karma: 28,43 | Přečteno: 12053x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Život podle cizího scénáře. Recenze na Anděly v mých vlasech

Když jsem poprvé poslouchala Gabrielu Filippi, jak čte knihu Andělé v mých vlasech od Lorny Byrne, cítila jsem se okouzlená a povznesená. Je krásné být v tmavé, deštivé noci zalezlá v teplé, měkoučké posteli a nechat se oblažovat cinkáním a září andělů, vyletujících z hrajícího iPodu.

22.9.2014 v 17:07 | Karma: 18,38 | Přečteno: 3262x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Moje letní raw foodové dobrodružství: Jak se mi nedařilo

Ze zprávy o mém letním raw dobrodružství byly vyškrtnuty ty nejhorší propadáky. Tímto se k nim přiznávám.

26.8.2014 v 23:38 | Karma: 14,08 | Přečteno: 921x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Moje letní raw foodové dobrodružství: Pokusy s avokádem

Kdo chce být jen trochu raw, bez avokáda se neobejde. Sice mi samotné nikdy moc nechutnalo, ale v rámci letního raw dobrodružství považuji za svou povinnost pokusit se s ním skamarádit.

20.8.2014 v 23:30 | Karma: 14,00 | Přečteno: 1669x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Moje rawfoodové dobrodružství: Cukety a salsa se střídavými úspěchy

Nikdy mi nešlo do hlavy, proč musí vegetariáni napodobovat normální jídla jako párky a paštiky. Rawfoodisti to dělají taky. Jak asi chutnají jejich špagety?

3.8.2014 v 20:10 | Karma: 15,38 | Přečteno: 1758x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Moje letní raw foodové dobrodružství: Úvod

Není lepší příležitost pro vyzkoušení nějaké nové úchylky, než jsou letní prázdniny. A tak jsem se vrhla do experimentování s raw food ( = syrovým, veganským jídlem, doslova „s živou stravou“).

30.7.2014 v 22:32 | Karma: 17,99 | Přečteno: 830x | Diskuse| Ostatní

Hana Borovská

Recenze na AdKash, Wor(l)d Global Network a MAT9 Jiřího V. Čmolíka

Letadlo jménem Wor(l)d Global Network s přidruženou aplikací AdKash bylo odhaleno, jeho fungování podrobně popsáno. Fascinuje mě, že se ještě najdou lidi ochotní do něho nastoupit. Lví podíl na tom má i marketingová vynalézavost neurore(s)tard/téra a vymývače mozků Jiřího Vokáče Čmolíka.

3.6.2014 v 16:33 | Karma: 17,46 | Přečteno: 2889x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4539x
Vášnivá hledačka pravdy a chyb:-) Vlídná školitelka.

www.skolitelka.eu
www.ceske-korektury.cz

Recenze a vlogy mám taky na svém Youtube kanálu: https://www.youtube.com/channel/UCkDUcOigUNtbBAe9bko4L3Q