Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za komentáře. Často se v nich opakuje varování, že si není radno se třetím okem nebo podobnými praktikami zahrávat, někteří volají i po nějaké "odbornosti" takového experimentátora - nevím, jaký diplom a praxi na to třeba mít, abych se riziku vyhnula. Ptám se tedy, těch, co takhle píší: Máte s podobnými aktivitami nějakou osobní nepříjemnou zkušenost? Pokud ano, mohlo by to pro mě mít nějakou váhu. Pokud ne a jen jste to někde četli či slyšeli, pak vězte, že já jsem toho taky spoustu četla a slyšela a jsem tím předávkovaná. Sama z obdobných praktik (spojování se s duchovními průvodci v meditaci) nepříjemné zkušenosti nemám. Když se mi to nelíbilo, řídila jsem dialog k jinému tématu nebo proces přerušila. Blbými radami se neřídila. Strašení ignorovala. Nebezpečné by podle mě bylo pomocí drog, hypnózy, možná holotropního dýchání se probourávat do světů, na které nejsem dost vyvinutá nebo se tam neumím bránit. Jestliže jdu přirozenou cestou, pustí mě to jen tam, kde se pohybovat svedu. Navíc jde o aktivaci přirozených schopností, které v zárodečné podobě mají všichni a všichni je stejně používají, třebas nevědomě (intuice). Není to tak, že bych si uměle implantovala a pak rozcvičovala cosi nelidského. Tedy jde o něco podobného jako když na fyzické úrovni posiluju biceps (ten už taky mám, ale slabý třeba) nebo cvičím paměť nebo zjemňuju citlivost poslechem hudby...

0 0
možnosti

tyhle věci jsou příliš nebezpečné na to, aby se jimi zabývali laikové jen proto, že to dělá někdo mediálně, že je to módní, a že to imponuje a vypadá zajímavě. je to pro vás zvídavost, která pramení někde uvnitř, bez vysvětlení, anebo je to jen z nudy na pobavení? znám několik lidí, kterým to opravdu neudělalo dobře - a tím nemyslím ztracený čas.

0 0
možnosti

Chci ujistit, jestli tyhle techniky fungují a pomohou mi zlepšit život. Nemám tolik zkušeností s channelingem apod. jako Jan Havelka, využívám tedy příležitosti si je udělat. Sama si zhodnotím, k čemu mi to je, ale až po nasbírání zkušeností a s odstupem času. No a kromě toho mě to zatím baví:-) Však Teal na konci videa přeje "hodně zábavy" s tímto cvičením. Takže bych se nebála postoj ke cvičení třetího oka trochu odlehčit a brát moudra teoretických čítankových jogínů s rezervou. Na pobavení se a medializaci podobných cvičení není nic špatného, někomu se to může hodit...

0 0
možnosti

Nevíte, k čemu vám třetí oko v životě bude? Já už to vím celkem jasně - k psaní sáhodlouhých litánií, které se nedají přečíst. Takže to vypadá, že už ho máte :-)

0 0
možnosti

lidi jsou naštěstí různí, a kategorické "nedá se to číst" je hloupost. vždycky se najde někdo, komu to něco dá, ať už to většina chápe, nebo nechápe.

1 0
možnosti
Foto

Hezký článek. Taky jsem kdysi ulítával na podobných věcech, viz např. http://www.havelka.info/p_ja01.html. S odstupem času s úlevou konstatuji, že mě skoro všechny tyto techniky dokonale zklamaly, neboť nabízejí převážně informační hlušinu - předpovědi se zásadně neplní a případné metodické pokyny jsou obvykle mimo realitu, takže neuskutečnitelné. Dnes mám dojem, že takováto „bádání“ jsou projevem nedostatečné důvěry ve svoji touhu a z toho plynoucího přesvědčeni, že někdo jiný (třetí oko, duchovní mistři, tarot, I Ting, kyvadélko...) ví líp než já co je pro mě dobré. Po mnoha tisících vlastních marných pokusů se mi fakt ukázalo, že i když já sám toho moc nevím, tyto „zdroje“ toho vědi ještě méně, takže neni potřeba to s jejich dotazováním nijak přehánět.

1 0
možnosti

Ano, připouštím, že třeba málo věřím své touze. To mi však nebrání prubnout tu techniku, jestli je k něčemu dobrá. Když nebude, ve výsledku to posílí moji důvěru k vlastní touze, což je přece taky dobré. A někomu channeling k něčemu být může. Co třeba knihy Sanayi Roman? Ty byly nadiktované průvodci. a jsou stále velmi kvalitní a používané, i když z 90. let (česká vydání).

0 0
možnosti
Foto

Otevření třetího oka je vstup do světa intuice. Záleží na tom, jak jste vyčištěná a jaká mate traumata.

Rozhodně doporučuji netlačit na pilu - může vás to také pěkně zavalit.

K chanelingu přistupovat více než opatrně. Může být srovnatelný s drogovou závislostí - i do těch nejhorších důsledků.

Co se týče Kundaliny, tak touha po jejím spuštění je naprostá šílenost. Spuštěná Kundaliny vám začne vyhrnovat všechna traumata a velice nekompromisně bude očekávat, že si je nějak vyléčíte. Pokud si spustíte takto ze zvědavosti Kundaliny, nemůže top dobře dopadnout.

Pokud se Kundaliny spustí jen tak mimochodem v rámci duchovní cesty, dá se to zvládnout, ale s velikými obtížemi. Naše kultura na to zatím není zařízena.

1 0
možnosti

Duchovnost je iluze, k práci s čakramy zde i 3 okem je potřeba jít cestou celostního poznání. Základ je dospělost a osamostatnění od rolí, tradic, programů dané prostředím, rodinou, školou, společností. Pak přichází na řadu poznání svých bloků z minulosti a jak nás "zatahují" do určitých situací, způsobů chování a myšlení. Je to převážně z dob dětství, kdy se utvářelo naše vědomí a jinak jsme chápali role ve světě a chování rodičů. Následně po tom to kroku je další cesta obsáhnutí svého potenciálu, tahu svých kvalit. Další krok je  duševní vědomí či vnímání, tj. spojení ženské a mužské reality v jednu celostní. Předposlední krok je poznání zákonů stavby našeho světa a jaký procesem musela naše planeta projít tak aby na okamžik zde  vznikl lidský druh a jakým procesem se učil  náš mozek od narození vytvářet naši lidskou osobnost. Co považujeme před tím jako duchovní a esoterické, zde to je úplně jinak a spadá pod určité zákony. Když k tomu přidáte poslední krok tzv. vyvanutí lidského vnímání v prospěch kontinuálního, založeného na intuici,. tak už nemáte ani potřebu toto řešit ;-). 3 oko přináší cit pro spojitost a rezonančního vnímání. U "nerozvinutého člověka"  to je tah k paměti rodu či druhu. Není radno si s tím zahrávat, neboť získaná senzitivita jež je zde důležitá pro pocítění  super stavu, kde je vše, může v běžném životě přinášet nesmírné utrpení ... .

1 0
možnosti
Foto

"Duchovnost je iluze" R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS