Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HR

1.část

Vážená paní Borovská, Váš kritický článek na Neurorestart  mě pobavil natolik, že jsem se rozhodl věnovatsvou energii, kterou jinak využívám plodněji na tuto odpověď. Je úžasné, že sevždy najde někdo, kdo má potřebu vytvořit názor na nějakou akci (v tomtopřípadě Neurorestart-live)  a přemýšlet za"tupé ovečky" , které to neumí.  Já se za ni rozhodně nepovažuji  a proto píši tyto řádky. Nazvat někohohochštaplerem a podvodníkem je snadné. V tomto případě nevím, v čem Vás osobněpodvedli nebo okradli. Pokud ano, tak nechápu, proč jste na této akci vůbecbyla. Čeho jste dosáhla Vy, že takto kritizujete? Máte za sebou aspoň jednutakovou "nepovedenou" akci, kde jste oslovila nějaké lidi? Třeba sto?

Můj názor na kritika je, že je to člověk, který kritizuje někoho, kdo něcodokázal za to, co on sám nikdy neudělal.  Nechci tady rozpitvávat Váš celý článek aproto stručněji.

Občerstvení  drahé- ano máte pravdu, piljsem tedy vodu z kohoutku, což dělám i v běžném životě.

Jídlo jsem měl v autě, takže procházka na svačinku k autu, mi prospěla.

Nebyly židle-měl jsem sandály a bosé nohy, tak jsem si pod ně dal mikinu a semtam jsem si mohl i lehnout, třeba někomu na klín. Slabý program-co mě nezajímalo a byly tam takové mezery, řešil jsem povídáním stěmi, se kterými jsem si chtěl povídat. Tanečnice se mi opravdu původně točilastále doprava, ale po chvíli jsem ji dokázal otočit, kam jsem chtěl. Vzhledem kVašemu článku chápu, že se Vám točila pouze doleva. Konec 1. části

0 0
možnosti
HB

Vážený pane Rubeši,

velmi si vážím toho, že jste mi věnoval svoji cennou energii a pozornost. Obrovsky bych ocenila, kdybyste mi ještě dal karmu, když už jste do mě stejně investoval...:-D Ano, uvědomuji si, že tvořit si kritické názory na všechno a občas je i ventilovat, je moje úchylka, taky to mám v profilu tohoto blogu. Neříkám, že Čmolík a Kirš jsou hochštapleři a podvodníci, nejsem si tím ještě úplně jistá. Jen jsem přiznala, že mám v sobě takový program a snažila jsem se ho ze všech odstranit. Nezavrhuju pravohemisférové aktivity, jen se jim věnuju jinde než na NR live. A pro čtení a psaní článků bych se přimlouvala, aby levá hemisféra byla alespoň částečně taky u toho, nevznikala by pak taková nedorozumění jako zde a neobviňoval byste mě, že urážím Kirše a Čmolíka. Máte pravdu, nic moc jsem v životě nedokázala. Co byste taky čekal od královny? Snad jen rejpnutí, že recenzování je normální,  v našem světě etablovaná a někdy i placená činnost a že třeba literární kritik taky nemusí umět psát básně, aby byl respektovaný a užitečný. A že když si budu chtít koupit ledničku, ocením každého uživatele, který ji zkritizuje nebo pochválí, a podle toho se rozhodnu. Obdivuji, jak velkoryse jste se na rozdíl ode mě vyrovnal se spartánskými podmínkami na NR live, pil vodu z kohoutku atd. Mě by třeba neuklidnilo, že když dostanu v restauraci hnusnou večeři, pořád mám ještě možnost uvařit si doma lepší.... Teď už jen zbývá podobně nonšalantně se vyrovnat s tím, že já mám na NR live jiný náhled a drze ho zveřejňuju. Stačí jen přemazat v mozku programy a čistit.....

A možná že ty všechny moje nepěkné myšlenky byly vygenerovány tím, že jsem si na NR live neměla komu lehnout na klín a byla z toho frustrovaná. Kdo ví?

0 0
možnosti
Foto

Vstupenky na tuto akci se prý opravdu prodávaly za 5000 Kč (chtěl-li třeba účastník Neurorestartu pozvat někoho známého).

 

A ještě jsem objevil jeden zajímavý kritický ohlas:

http://liborcinka.cz/proc-se-chci-vyhnout-spojeni-s-neurorestartem-od-jiriho-vokace-cmolika/. 

Ne že by byl Libor Činka v mých očích důvěryhodnější, používá témeř totožné "neuromanipulativní" marketingové finty, z mého pohledu podobně podpásové, Takže to vypadá, jako že si „vrána od vrány odsedla“ :-).

0 0
možnosti
MJ

Děkuji za tento článek. Od začátku jsem byla k této bombastické akci skeptická a to z toho důvodu, že z vlastní zkušenosti vím, že cesta k sobě je velmi individuální a trpělivá práce v sebepozorování. Navíc si myslím, že tato manipulace, jak nejrychleji zbohatnout a být šťastný je bohužel iluze(I když pro to NĚCO udělám). Líbí se mi tento nászor: 

Úryvek z rozhovoru s Drunvalo Melchizedekem: O cestě domů...:

" Pamatujete si na to DVD, které nedávno vyšlo? The secret / Tajemství se to jmenovalo.

GN: Ano.

DM: Vydělali na tom 100 miliónů dolarů. Nabádají všechny k tomu – dělej tohle, tamto, tohle a toto a můžeš mít všechny peníze, které chceš a všechno ostatní. Jenomže cokoliv vytvoříte svým mozkem – mozek je polarizovaný instrument: levá strana / pravá strana; mužský prvek / ženský prvek, tak dostanete úměrnou protikladnou tvorbu přicházející zezadu, kterou nevidíte. Takže cokoliv vytvoříte, pak stejně dojdete k tomu, co nechcete a funguje to i naopak. Pokud takhle vytvoříte něco zlého, stvoříte i něco dobrého. Podívejte se teď na všechny ty lidi, kteří do toho spadli. Co se stalo, je, že jsou všichni u soudů, soudí jeden druhého a všechny peníze drží soudy a tak to bude po celá léta, protože to je to, co přichází zezadu. Není to, jako když tvoříte svým srdcem. Srdce má jeden pohled, ne dva.....

http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/3779-rozhovor-s-drunvalo-melchizsedekem-o-ceste-domu-ke-hvezdam/

0 0
možnosti
Foto

Neurorestartem online jsem prošel dokonce dvakrát. Po prvním kole jsme napsal svoje postřehy - http://www.facilitace.com/neurorestart_swot/ . Pak jsem vypnul vnitřního kritika a hledače pravdy a zkusil jsem druhé kolo. A bylo to jiné, vzal jsme si co jsem potřeboval a co jsem byl schopen unést. A na neurorestart live jsem jel bez očekávání společně s manželkou.  

Oba dva to hodnotíme, že bylo fajn, že jsme tam byli. A topřesto, že v půli TFT jsme odešli na kafe a zapovídali jsme se se známými.Bohužel většina diskusí sklouzla ke kritice v duchu tohoto chatu. Pak jsme sechtěli napojit na andělské čistění, které jsme oba zažili na MIO živě. Tam tobyl pro nás naprosto úžasný zážitek. Tady jsme se nedokázali napojit na tubáječnou energií a atmosféru a odjeli jsme. Celou akci však hodnotímepozitivně. Taky jsem viděl nedostatky. Zabývat se nedostatky - to nás nikam neposune. Je třeba tovypustit, vyčistit a využít to co mi funguje a co se mnou rezonuje. Myslím si,že akce byla obrazem - matrixem našich očekávání. Máme všichni co čistit.Miluji tě, omlouvám se, prosím tě odpusť mi. DĚKUJI. 

A ještě jeden námět pro ty co očekávali a jsou zklamání. Podle mě Jiří Vokáč Čmolík drží svoji integritu. Když je schopen předat učení Hooponopono během tří minut, tak co jste očekávali od NR live?

0 0
možnosti
HB

Dík za dlouhý komentář a za názor. Já to vidím trochu jinak. U osobního růstu bych naopak hledače pravdy aktivovala, jinak se přece vůbec nemůžu orientovat a rozlišovat, s čím rezonuju, co chci, a co nechci. Pak nemůžu vědomě učinit vůbec žádný krok vpřed. Zabývat se nedostatky nás může posunout vpřed, lidová moudrost říká: chybami se člověk učí. Jde o to se od nedostatků odrazit a přeměnit je v hodnotu. a to bez jejich identifikace prostě nejde.

V téhle souvislosti  jsem pevně přesvědčena, že je užitečné zabývat se slabinami akce Neurorestart live. Sám Čmolík v NR online někde říká, že za své peníze máme chtít kvalitu. Jaká bych potom byla královna, kdybych netrvala na kvalitních službách pro sebe. Každý, kdo nabízí nějaké služby i v oblasti osobního růstu, musí být připraven na odezvu klientů, byť by byla negativní. Nejenže by ji měl ustát, ale měl by na ni taky reagovat. Jinak hrozí, že klienti budou "hlasovat nohama". 

Nerozumím, jak je možné předat Hooponopono během 3 minut. Snad je možné předat instrukci nebo informaci, ale cvičit musí každý sám, jinak vlastně nic nového nepřijal. Podotýkám, že zrovna tahle technika, ke které mě NR inspiroval se mi líbila a pocítila jsem její harmonizační účinky velmi silně:-).

0 0
možnosti

P66a42v29e47l 34Š68e81d52ý

23. 9. 2013 7:54

Jsem rád že někdo napsal konečně pravdu. Já tam nebyl ale už z těch nicneříkajícíh videí které posílal  zdarma bylo vidět že to nevyřeší nic ale zhola nic. A pak mě zarazilo jak v jednom vstupu psal jak se mu podařilo během odpoledne vydělat 10 mega - nedivím se .Jojo lidi si myslí že je vše jednoduché. Ano mozek nám může pomoct ale každý musí na sobě makat sám a žádná davová akce mu nepomůže.

0 0
možnosti
HB

Ještě přidávám odkaz na příspěvek jedné účastnice NR live. Je to ten poslední na stránce zde http://www.penize.cz/diskuze/255822-neurorestart-predrazene-hrnce-pro-vas-mozek

0 0
možnosti
MB

Milujem těchto šarlatánov, čo sľubujú za 21 dní zmenu života. A premazanie negatívnych programov v mozgu. Ach jo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za užitečnou (a čtivou :-) recenzi. V Neurorestartu teď jede několik mých známých, takže jsem ji shltnul jako malinu. Měl jsem vůči Jiřímu Čmolíkovi očekávání spíše negativní, vyvolané především jeho barnumskou reklamou, (či občas spíš přiblblou, viz http://www.youtube.com/watch?v=J09u01Z4Ws8) a tato recenze mi je docela uspokojivě potvrdila :-). Ale - shodou okolností právě čtu Čmolíkovu knihu Trhák a jsem z ní poměrně příjemně překvapen. I když asi ne všechno v ní uváděné bude pravda (viz http://owww.cz/tak-uz-to-vime-kirs-se-cmolikem-jsou-lhari-ale-co-kdyby), kniha je napsaná s vervou, čtivě a se sympatickým tahem na bránu. Z mého pohledu je to překvapivě dobrá motivačně-transformační četba, takže opatrně doporučuji. 

  

Chtěl jsem napsat, že čas ukáže, že neurorestart absolvovalo tolik lidí, že skutečné hodnocení se neutají, jenže když ono je to celé dopředu znečištěné tím Čmolíkovým afiliate programem, který inspiruje absolventy neurorestartu chválit ho na webu v naději, že vydělají na nových zajemcích, které tím sami přivedou. Ale to už je pak jak letadlo, to už mi připadá fakt trochu falešné.

0 0
možnosti
HB

Je pravda, že nemůžu jednoznačně odsoudit všechny Čmolíkovy produkty. Samotný online kurz Neurorestartu není blbý a prospěl mi. Druhá věc je, že techniky a moudra tam nabízená nejsou originální, ale patří k nejznámějším a nejosvědčenějším. Trhák jsem nečetla, ale jeho potenciální kvalitu nevylučuju. I když nevíme, nakolik je Čmolík autorem. o část autorství se hlásí třeba Libor Činka, viz zde, zvláště první odstavce jeho dopisu http://liborcinka.cz/proc-se-chci-vyhnout-spojeni-s-neurorestartem-od-jiriho-vokace-cmolika/. Já si zatím myslím, že oba pánové sahají do nějaké univerzální new age a rozvojové pokladnice, takže hádat se, kdo je autorem, nemá smysl. Teď už to můžou používat všichni.

0 0
možnosti

No jen to potvrzuje u mnoha lidí, nemůžu jinak - ale stádnost, čili potřebu někam patřit, mít vůdce, protože dát čtyři či kolik tis. za tohle, plus navíc předražené občerstvení, to není jen tak. Kolik jich tam asi bylo, desítky či stovky ůčastníků? A jaký osud Vám nadělil ten volný vstup? Nebo že by v závěru předprodeje nabízeli vstup zdarma, aby ty co vstup zaplatit nehodlali kasírovali aspoň na předraženém bufetu?;-D

0 0
možnosti
HB

Lístek jsem dostala jako dárek, spousta lidí, která byla v Neurorestartu registrovaná a jela ten online kurs, nemohla na akci přijet a hodně jich lístky nabízelo. Je spravedlivé doplnit, že za 5.000 získal člověk kromě možnosti být na NR live i přístup do toho kurzu, k videím a dalším materiálům a vstup do podporující a motivující komunity. Což mu zůstává navždy k dispozici k opakovanému použití.

0 0
možnosti
OH

Bezva byznis. Cca 4000 lidí po 5tis. Kč a ať nežeru, tak platila jen půlka. Takže suma sumárum 10mil. kulatých korunek. No řekněme že náklady byly (zvláště teď v počátku) 1 milionek, ale i tak je to podnikatelský sen = téměř nic nedáš a jsi v balíku.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS