Diskuse

Moje rawfoodové dobrodružství: Cukety a salsa se střídavými úspěchy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J15a85r74a 35R73a88n76k

21. 8. 2014 6:14

Jezdila jsem kazdy rok na 2-3 tydny na Koh Samui, kde je prima "spa", masaze, sauny, yoga, chi gong a hlavne jen syrova strava, takze jsem vybavena stejnymi "pristroji" jako mate na fotografii. Tady, kde bydlim, mame take nekolik restaurantu a "pekarnu"....spis susarnu, ale kdo nevi, nepozna. Susenky a "crackers" chutnaji, jako pecene. Mam take kucharskou knihu.R^R^

0 0
možnosti

Nějaké sušenky myslím z lifefood.cz jsem jedla a docela mi chutnaly. Zdá se mi, že na českém internetu je už poměrně dost stránek a diskusí o raw stravě, ale tištěných kuchařek je pořád ještě málo a většina čerstvě vyšlých. Pro mě je to takové exotické obohacení:-)

0 0
možnosti