raw food dobrodružství

Hana Borovská

Moje letní raw foodové dobrodružství: Jak se mi nedařilo

Ze zprávy o mém letním raw dobrodružství byly vyškrtnuty ty nejhorší propadáky. Tímto se k nim přiznávám.

26.8.2014 v 23:38 | Karma článku: 13.78 | Přečteno: 921 | Diskuse

Hana Borovská

Moje letní raw foodové dobrodružství: Pokusy s avokádem

Kdo chce být jen trochu raw, bez avokáda se neobejde. Sice mi samotné nikdy moc nechutnalo, ale v rámci letního raw dobrodružství považuji za svou povinnost pokusit se s ním skamarádit.

20.8.2014 v 23:30 | Karma článku: 14.00 | Přečteno: 1669 | Diskuse

Hana Borovská

Moje rawfoodové dobrodružství: Cukety a salsa se střídavými úspěchy

Nikdy mi nešlo do hlavy, proč musí vegetariáni napodobovat normální jídla jako párky a paštiky. Rawfoodisti to dělají taky. Jak asi chutnají jejich špagety?

3.8.2014 v 20:10 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 1758 | Diskuse

Hana Borovská

Moje letní raw foodové dobrodružství: Úvod

Není lepší příležitost pro vyzkoušení nějaké nové úchylky, než jsou letní prázdniny. A tak jsem se vrhla do experimentování s raw food ( = syrovým, veganským jídlem, doslova „s živou stravou“).

30.7.2014 v 22:32 | Karma článku: 17.77 | Přečteno: 830 | Diskuse
Počet článků 28 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4538

Vášnivá hledačka pravdy a chyb:-) Vlídná školitelka.

www.skolitelka.eu
www.ceske-korektury.cz

Recenze a vlogy mám taky na svém Youtube kanálu: https://www.youtube.com/channel/UCkDUcOigUNtbBAe9bko4L3Q