Diskuse

Recenze na AdKash, Wor(l)d Global Network a MAT9 Jiřího V. Čmolíka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych jen trochu osvětlil téma jako částečně zasvěcený. Zdej ne můj osobní názor:Absolvoval jsem Neurorestart a zodpovědně mohu říci že ve dvou oblastech života mi pomohl. Nebyly to sice zrovna peníze na které to bylo primárně zaměřeno, ale i tak to pro mě byl posun vpřed. tzn co se týká Neurorestartu já jsem s ním byl spokojen.

Hned ale abych zde nebyl kamenován tak uvádím, že mozek mi vymyt nebyl :o) a jako jsem uvedl chválu na Neurorestart, tak uvedu hned kritiku na AdKoin a Čmolíkovo zapojení v něm. Rovnou říkám, že s Čmolíkem do projektu AdKoind nejdu. Mám dost zdravého rozumu abych si projekt prověřil a jako člověk znalý internetového marketingu, průměrných cen, zkratek jako CPC a CTR jsem si velmi rychle spočítal že v aktuálním nastavení nemůže projekt fungovat bez vkladů. Zrovna tak jak se uvádí, že aplikace zaplatí lidem volání, tak je to nesmysl. Inzerenti nezaplatí ani za CPC ani za proklik tak vyoskou částku, aby to pokrylo volání.

Na druhou stranu nemohu ani tvrdit že projekt musí skončit, protože myšlenka zobrazování reklamy u hovoru je velmi dobrá, jen je potřeba ji dotáhnout a rozdělovat reálně vybrané peníze a to i bez nutnosti si něco kupovat. Pak to bude dávat smysl.

Pokud mě nědko nezná, tak moje aktivity jsou zde http://www.muj-pasivni-prijem.cz/

Pasivní příjmy mám, vím jak je vytvořit a rovnou říkám, že AdKoin bylo přesně to co se mi hodilo do mého portfolia, o to více mě mrzí, že projekt není transparentní je v něm příliš mnoho otazníků a neznámých na to, abych mu propůjčil své jméno a aktivně se mu věnoval.

Nakonec jen pro autorku článku : vím, že pokud článek napíšete méně nestranně, nebude pro čtenáře tak zajímavý, na druhou stranu je spravedlivé být objektivní. Každý může někdy udělat chybu a pokud mám 5 projektů a 1-2 nevyjdou neznamená, že jsem špatný a že vše je negativní. Každímu z nás se občas něco nepovede, mě nevyjímaje ;-)

0 0
možnosti

Já si nedovedu moc představit, jak by zobrazování reklamy při hovoru na mobilu mohlo mít budoucnost. Přece to každýho musí v tu chvíli, když potřebuje s někým mluvit, zdržovat a prudit. Navíc ta reklama tam bude zobrazena jen zlomky sekundy, pak už se přijme hovor. Co se v takovém čase na malinké ploše mobilu může přenést za informaci? Maximálně logo - největšíich, všeobecně známých firem, jiné se prý v té aplikaci ani nezobrazují. K čemu je to komu dobré?

Tenhle článek není nestranný, je to kritika Adkashe/ AdKoinu v Čmolíkově provedení. Není jeho cílem hodnotit Čmolíka jako osobu, což ani nemůžu, když ho osobně neznám, můžu jen hlásat, že se mi jeho vystupování nelíbí. A o Neurorestartu jsem taky na tomto blogu psala, i pozitiva jsem na něm našla, i pozitiva....

0 0
možnosti

... mě a všem v mém okolí tento byznys funguje! Mám s tím vlastní zkušenosti... může toto autor článku řict taky ? nebo jenom špekuluje a vytváří konspirace ? Jak moc znáte tento byznys ? máte výsledky, nebo výmluvy ? ... a víte co ? je to Váš boj... raději choďte do práce, berte si úvěry a mějte se jak chcete...;) je to Vaše realita...

0 0
možnosti
Foto

Blafujete. 

 

AdKash fungovat nemůže, podobně jako jakékoliv jiné perpetum mobile, neboť nemá jiný finanční přítok, než licenční poplatky zaplacené zblblými novými ovečkami. Ano, jste-li zdatný manipulátor, můžete se napakovat na podílech z těchto poplatků od lidí, které jste zblbnul osobně. 

 

Upozorňuji ale na evidentní fakt, že AdKash ani žádné rozhraní pro připadně platící inzerenty nenabízí. Na webu „http://www.adkash-aplikace.cz/otazky.html#70“ je to dokonce bezelstně přiznáno, cituji: „Znám lidi, agentury, firmy, které chtějí inzerovat prostřednictvím AdKash. Je to možné? AKTUÁLNĚ NE, v blízké budoucnosti však s touto možností počítáme s tím, že získatel inzerenta bude za zrealizovanou reklamní kampaň odměněn dle objemu kontraktu.“

  Tak by mě opravdu zajímalo, kde a jak tedy podle vás vznikají ty peníze, díky nimž váš byznys funguje už teď, jak se zde vytahujete.

0 0
možnosti
Foto

Další brilantní recenze, děkuji, karma. Jiří Čmolík profanuje osobní rozvoj ve velkém stylu. Upřímně se děsím toho, kolik lidí se jím nechá s láskou a otevřeným srdcem bezohledně podojit.

2 0
možnosti