Diskuse

Život podle cizího scénáře. Recenze na Anděly v mých vlasech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nemám vlasy...a proto tam nemám anděly :)

0 0
možnosti

:-) Jestli to nakonec nemáte jednodušší.....

1 0
možnosti
Foto

Ubohý bezmocný Bůh a ubozí bezmocní andělé. O tom je celá ta kniha Andělé v mých vlasech. Bůh se vzmůźe tak akorát na to, aby na sebe bral bolest upadlé pěnkavy, ale já se ptám, proč pokud jde o bolest lidskou, třeba o krutou bolest "čarodějnice" na inkvizičních mučidlech, proč zjevně nezasahuje i tam? To je tak slabý, že se zmůže pouze na pomoc ptáčkovi, ale pomoc trpícímu človeku je nad jeho síly? Dnes už tyto křesťanské nesmysly pouštím druhým uchem ven, ale připomíná mi to bolestivý duchovní zmatek z mládí, kdy jsem při úpěnlivém hledání pravdy úplně zavařil ve snaze to popletené křesťanství nějak pochopit. 

 Dnes bych řekl, že dělat z Boha a jeho andělů takové neschpné idioty naplňuje skutkovou podstatu opravdového rouhání. 

 A ta recenze se mi opět líbí poctivostí i odvahou.

0 0
možnosti

Děkuji:-)

"dělat z Boha a jeho andělů takové neschopné idioty naplňuje skutkovou podstatu opravdového rouhání." - tomu říkám odvážný komentář.R^ Já jsem v recenzi až tak radikální nebyla. A je na tom velký kus pravdy.

0 0
možnosti