Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Nevím, proč to autorka tak prožívá. Ohrožuje snad dr. Páleš materialistický čs.mainstream v Akademii věd? Závidí mu zájem veřejnosti? Veřejnost se zajímá o kde co. Byl jsem na Pálešově přednášce dvakrát, jednou jsem odešel asi po 15 minutách, podruhé jsem vydržel, ale nudilo mě to. Nicméně na andělích něco je, je to zajímavý fenomén, který nesleduje jen Páleš, ale tisíce lidí po celém světě. A co na to věda? Nic - neví co s tím.

0 0
možnosti
HB

Já zase nechápu, proč vy to neprožíváte, a přesto to komentujete. Ano něco je na všem a lidi zajímá leccos, v tom se shodneme....

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4539x
Vášnivá hledačka pravdy a chyb:-) Vlídná školitelka.

www.skolitelka.eu
www.ceske-korektury.cz

Recenze a vlogy mám taky na svém Youtube kanálu: https://www.youtube.com/channel/UCkDUcOigUNtbBAe9bko4L3Q