Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Také doporučuji pana Wittemana. A je škoda, že jeho přednášku vidělo tak málo lidí. A pokud se divíte, že nevidím protiklad mezi tím, co učím a mezi tím, co prezentuje pan Witteman, tak to chce číst hlouběji a nezaujatě. Protože stejně jako pan Witteman neučí, že musíme mít malé a velké části, ale pouze komentuje realitu a učí nás, jak s ní lépe zacházet, tak já neučím, že muži a ženy musí být jen a pouze polaritní, pouze bohužel, když polaritu ztratíme, přestaneme být muži a ženami a budeme jen bezpohlavní cosi. A samozřejmě že i muži jsou zranitelní. A to můžeme uzdravit mnoha způsoby, respektovat podosobnosti je velice důležité, ale je třeba i respektovat i další zákonitosti. Přeji krásný den.

0 0
možnosti
HB

Četla jsem některé texty na vašem webu a soulad s tím, co Wittemann předvádí v recenzované přednášce tam moc nevidím. Jsou tam nějaké odstupňované stupně ženské a mužské energie a vyznívá to tak, že kdo se pohybuje v těch nižších, je jako žena nebo muž neplnohodnotný, snad až nemocný a potřebuje terapii. Nepřipadá mi užitečné a pravdivé hodnotit člověka takto odděleně od jeho vztahů a okolí. Na Witemannovi se mi právě líbilo, že popisuje interakci a dění mezi dvojicí, aniž by diagnostikoval, jestli je Anna nebo Honza zdravý, v pořádku a dost a správným způsobem mužský/ženská. Mně mužskost/ženskost nebo polarita v nás nepřipadá jako něco, co proboha nesmíme ztratit, jinak bude zle, ale jako možnost, která v nás může léta dřímat, dokud nepotkáme vhodný protějšek. Přiléhavější než říkat "Ty jsi málo/nevhodně mužský/ženská." mi připadá upřímně hlásit: "S tebou se mi dobře polarizuje" :-) Polarizace a synergie závisí nejen na kvalitě obou, ale i na tom, jak se k sobě hodí, proto moc nevěřím tomu, že to jde nasimulovat s kýmkoliv na semináři. U vás mi navíc chybí připomenutí, že není zrovna moc vhodné polarizovat na úřadě nebo v práci, může to být nebezpečné či existenčně ohrožující. Musí pro to být bezpečné podmínky, a to je v naší společnosti (nebo obecně?) snad jedině v soukromí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4539x
Vášnivá hledačka pravdy a chyb:-) Vlídná školitelka.

www.skolitelka.eu
www.ceske-korektury.cz

Recenze a vlogy mám taky na svém Youtube kanálu: https://www.youtube.com/channel/UCkDUcOigUNtbBAe9bko4L3Q