Diskuse

Jak jsem držela svůj první třídenní půst. Díl 1.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji vám všem za ohlasy a za podporu. jJá právě silnou vůli nemám a hladovění jsem vždycky nesla těžce, tak jsem na to tenokrát chtěla jít od lesa a pracovat víc na psychice. Ale číst během půstu kuchařky, to bych asi zatím nedala, to už je vyšší dívčí.

0 0
možnosti
Foto

Já o půstu dokonce i vařím, dochucuji podle vůní, jen sůl, tu si musí rodina dosolit podle svého. Je pravda, že po půstu nějakou dobu vůbec nesolím.

0 0
možnosti

Jden by Vámi tu vůli záviděl. Těším se na další díl.

0 0
možnosti
Foto

R^já vydržela nejvíc den a půl a byla jsem tak unavená a zesláblá že si neumím představit že to někdo vydrží déle:-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé. Půsty take provádím, ale nikdy mne nenapadly takové přípravy. Asi na sobě a na mém slonovi budu muset popracovat. V každém případě Vám přeji krásný zážitek. A je pravda, že získáte čas, který normálně věnujete přípravě jídla a tomu všemu kolem toho. Doporučím Vám i nějakou kuchařskou knihu, alespoň já při těch čtrnáctidenních půstech jich sjedu hned několik. Držím palce!

2 0
možnosti

J86a27r44a 63R14a51n40k

7. 8. 2017 20:13

Delam uz leta detoxifikaci, ale zacinam cistenim jater (olej s citronem 50/50 a cayan pepr), vydrzela jsem i 3 tydny, ale joga a vubec pohyb je nutny.

1 0
možnosti